Har du en drøm om å eie din egen arbeidsplass?
Vi søker nå eier/driver til et Skin Tonic Parfymeri på Rykkinn Senter
Med kaffekoppen i den ene hånda, og nøkkelen i den andre går du ut av bilen. Et rosa Skin Tonic neonskilt blender øynene dine litt, men det gjør absolutt ingenting – du er på vei mot din egne butikk. Du åpner opp gitteret, og pappesker fra gårsdagens leveranse står klare til å fylle hyllene med de mest fantastiske og kvalitetssikre merkene. Og tror du ikke at den ene esken er full av det sminkemerket som gjorde deg interessert i kosmetikk? Du begynner å fylle på hyllene og en av dine ansatte kommer smilende mot deg og sier «god morgen». Sammen fortsetter dere å sette ut varer og går litt over butikken for å se at alt er klart. Kundene dine står nemlig allerede klare for dere rett utenfor. Gitteret går opp og mens du sier din aller første «Hei! Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?» klarer du ikke la være å smile fra øre til øre, da dette er ditt helt egne parfymeri.
Nå vet vi ikke helt hva din drøm høres ut som, men hvis vi er i nærheten vil vi så gjerne høre fra deg!
Smil, service og kunnskap for faget skal skape tillit og
trygghet for alle som handler hos oss.
Om Skin Tonic
Men du lurer kanskje på hvem vi i Skin Tonic er? La oss fortelle litt kjapt om oss. Vi er en landsdekkende parfymerikjede tilpasset privat eierskap. Alle våre butikker tilbyr et bredt spekter av selektive merkevarer og og kvalitetsprodukter innen kosmetikk; hudpleie, makeup og duft. I dag finnes det rundt 63 Skin Tonic butikker i hele Norge, hvorav de fleste er lokalisert på kjøpesentre eller i sentrumsnære hovedgater. Butikkeierne i Skin Tonic har sterkt engasjement og kunnskap om sitt lokale marked. Derfor liker vi å kalle oss «ditt lokale parfymeri», da vår visjon er å være de lokale parfymeriene som jobber litt ekstra for å gi våre kunder noe utover det de forventer.

Skin Tonic AS administrerer Skin Tonic butikkene, og butikkene er individuelt tilknyttet Skin Tonic AS via en lisensavtale som regulerer samarbeidet. Vi har et kjedekontor som gjør hverdagen til butikkeierne enklere ved å sentralisere og effektivisere administrative oppgaver som leverandørforhandlinger, markedsføring, kampanjer, data/IT og konseptutvikling generelt. Kjedeadministrasjonen jobber også kontinuerlig for å utvikle butikkene og skape innholdsrike og emosjonelle shoppingopplevelser for kundene.